Advertisement

שי זהבי אוסקר גרסיה - אחרי הסערה בסביון שי זהבי בצילומי קמפיין / הפיצוץ, השמועה והתגובה לכבוד סיום העונה של שגרירינו בסין (ואולי גם השיא ההיסטורי), הנה כמה קטעים מרתקים מהפרק שעוסק באירועי קיץ 2014, מתוך ספרו של אורן יוסיפוביץ זהבי.

שי זהבי אוסקר גרסיה - אחרי ×"סער×" ×'ס×'יון שי ×–×"×'×™ ×'צילומי קמפיין / הפיצוץ, השמועה והתגובה לכבוד סיום העונה של שגרירינו בסין (ואולי גם השיא ההיסטורי), הנה כמה קטעים מרתקים מהפרק שעוסק באירועי קיץ 2014, מתוך ספרו של אורן יוסיפוביץ זהבי.. אוסקר גרסיה, בתקופה שבה בעלה שיחק בקבוצה. אוסקר גרסיה, פרשן וואלה יורו, על משחק ההגנה הכי טוב בטורניר, הקרב הכי מרגש עד כה ודאגה לקראת המשחק ביום ראשון, בו יפגשו שני סגנונות זהים. ‎האינציקלופדיה האינטרנטית של רז זהבי‎ חלון העברות היה בעיצומו כשהשם החם שעלה בכדורגל הישראלי היה של ערן זהבי. למה תמיד אומרים שאוסקר מזיין את שי אשתו של ערן זהבי?

הכדורגל העולמי נעשה יותר ויותר שוויוני, יש לנבחרת ישראל. לכל אלה נוספה שמועה שהתפשטה כאש בשדה קוצים בתחילת 2014, ולפיה מאמן מכבי, אוסקר גרסיה, עזב את הקבוצה במפתיע, בעקבות רומן שניהל לכאורה עם שי זהבי. זהבי הביע תמיכה במפגינים הפוקדים בשעה זו את הרחובות, במחאה על אוזלת היד בטיפול בהלומי קרב ובנכי צהל: למה שרים אוסקר מזיין את שי? ‎האינציקלופדיה האינטרנטית של רז זהבי‎

מכ×'×™ ת א ניצח×
מכ×'×™ ת א ניצח×" 2 4 את ×"פועל ×'×"ר×'×™ from ynet-images1.yit.co.il
השמועה תפסה תאוצה מטורפת, אין בנאדם שלא שמע על זה. למה שרים אוסקר מזיין את שי? ואם מאז שזהבי חזר יש תקופה אחת שבה נראה רדום יותר, יבש יותר, זה בקיץ האחרון. הדברים האלה ישבו לו על הלב אחרי שבועות בהן רצו שמועות על היחסים בין ערן זהבי ואוסקר גרסייה, ערן זהבי שבר שתיקה. כל יום דופק לנו שוטר בדלת, בושה: אוסקר גרסיה תמיד ייזכר לטובה במכבי תל אביב, כאיש שעמד על הקבוצה והחזיר לצהובים את תואר האליפות בעונת 2012/13. הכדורגל העולמי נעשה יותר ויותר שוויוני, יש לנבחרת ישראל. אם אני מבין מההקשר, טוענים שאוסקר גרסיה עזב כי הוא זיין את אשתו של זהבי, ככל הנראה שי זו אשתו של זהבי.

זהבי הביע תמיכה במפגינים הפוקדים בשעה זו את הרחובות, במחאה על אוזלת היד בטיפול בהלומי קרב ובנכי צהל:

אוסקר גרסיה, שכבר שמע על הסטטיסטיקות של השנים האחרונות, משדר ביטחון. אשתו של חלוץ נבחרת ישראל הסבירה את השתלשלות האירועים שבהסתיימה בעיכוב לחקירה של ערן זהבי. באחת נכתב ערן זהבי סרטן, באחרת ערן זהבי מת. אוסקר גרסיה רוצה שדרוג בשכר 23/04/2013. הפיצוץ, השמועה והתגובה לכבוד סיום העונה של שגרירינו בסין (ואולי גם השיא ההיסטורי), הנה כמה קטעים מרתקים מהפרק שעוסק באירועי קיץ 2014, מתוך ספרו של אורן יוסיפוביץ זהבי. זה שכולם מכירים את אבא שלו. השמועה תפסה תאוצה מטורפת, אין בנאדם שלא שמע על זה. השחקנים שלנו צריכים להביא 200 אחוז יכולת כדי לנצח, אמר המאמן, הם יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות. הייתי מציע למשטרה להעלים עצמה מהשטח. כמאמן, זכה גארסיה באליפות ישראל לעונת 2012/2013 עם קבוצת מכבי תל אביב, וכן באליפות. אתמול סתם שרתי את זה בלי להבין. 2 / 8 מי לא שחקן נבחרת ישראל. חשבת שהוא מאמן, את אשתך הוא מזיין, שהוא התחיל איתה היא לא אמרה לו דיי ואוסקר מזיין את שי.

2 / 8 מי לא שחקן נבחרת ישראל. כמאמן, זכה גארסיה באליפות ישראל לעונת 2012/2013 עם קבוצת מכבי תל אביב, וכן באליפות. זהבי הביע תמיכה במפגינים הפוקדים בשעה זו את הרחובות, במחאה על אוזלת היד בטיפול בהלומי קרב ובנכי צהל: שי זהבי, רעייתו של ערן זהבי, התייחסה היום (שבת) לראשונה למעצרו של השחקן, ותקפה בחריפות את השכנים שהתלוננו והובילו לתקרית. פייסבוק מאפשר לאנשים לשתף והופך את העולם לפתוח ולמקושר יותר.

ט×'יעת אצ×'×¢ ×
ט×'יעת אצ×'×¢ ×"מאמן ×"זר ×"×›×™ משפיע ש×"×™×" ×'מכ×'×™ ספורט 5 from mobiz.sport5.co.il
אשתו, שי זהבי כבר יצאה להגנתו ברשתות החברתיות. אני בקושי מכירה את האיש הזה, היא אומרת, ראיתי את גרסיה אולי פעם או פעמיים בחיי, אבל באותה תקופה האוהדים של. מכבי תל אביב, תחת הדרכתו של אוסקר גרסיה הוליכה את טבלת ליגת העל. אם אני מבין מההקשר, טוענים שאוסקר גרסיה עזב כי הוא זיין את אשתו של זהבי, ככל הנראה שי זו אשתו של זהבי. למה שרים אוסקר מזיין את שי? שי זהבי תקפה את המשטרה ואת שכניה. פייסבוק מאפשר לאנשים לשתף והופך את העולם לפתוח ולמקושר יותר. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏שי זהבי‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר.

2 / 8 מי לא שחקן נבחרת ישראל.

אתמול סתם שרתי את זה בלי להבין. אוסקר גרסיה תמיד ייזכר לטובה במכבי תל אביב, כאיש שעמד על הקבוצה והחזיר לצהובים את תואר האליפות בעונת 2012/13. אשתו של חלוץ נבחרת ישראל הסבירה את השתלשלות האירועים שבהסתיימה בעיכוב לחקירה של ערן זהבי. הפיצוץ, השמועה והתגובה לכבוד סיום העונה של שגרירינו בסין (ואולי גם השיא ההיסטורי), הנה כמה קטעים מרתקים מהפרק שעוסק באירועי קיץ 2014, מתוך ספרו של אורן יוסיפוביץ זהבי. ‎האינציקלופדיה האינטרנטית של רז זהבי‎ מי זיין את שי זהבי. שי זהבי תקפה את המשטרה ואת שכניה. חשבת שהוא מאמןאת אישתך הוא מזיין שהוא התחיל איתה היא לא אמרה לו די ואוסקר מזיין את שיתודה למתן נס על הסרטון :) השמועה תפסה תאוצה מטורפת, אין בנאדם שלא שמע על זה. שי מתכוונת לשמועה שנפוצה על אודותיה לפני שנתיים, שלפיה ניהלה רומן עם אוסקר גרסיה, מאמנו של בעלה, שבעקבותיו עזב גרסיה את ישראל. הייתי מציע למשטרה להעלים עצמה מהשטח. היא היתה רגילה לשמועות מסוג זה. השחקנים שלנו צריכים להביא 200 אחוז יכולת כדי לנצח, אמר המאמן, הם יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות.

גם שי הוכנסה בכוח לדרמה כשהדביקו לה רומן עם מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה. עוז זהבי נפצע בתאונת אופנוע: באחת נכתב ערן זהבי סרטן, באחרת ערן זהבי מת. לא בגללי, אלא בגלל המשפחה שלי, שי מבהירה.זה אבא שלי שצריך להתמודד עם זה, זאת אימא שלי. השחקנים שלנו צריכים להביא 200 אחוז יכולת כדי לנצח, אמר המאמן, הם יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות.

ערן ×–×
ערן ×–×"×'×™ שלא ×"כרתם ×™×"יעות אחרונות from ynet-images1.yit.co.il
שי זהבי, רעייתו של ערן זהבי, התייחסה היום (שבת) לראשונה למעצרו של השחקן, ותקפה בחריפות את השכנים שהתלוננו והובילו לתקרית. היא היתה רגילה לשמועות מסוג זה. אוסקר גרסיה רוצה שדרוג בשכר 23/04/2013. הדברים האלה ישבו לו על הלב אחרי שבועות בהן רצו שמועות על היחסים בין ערן זהבי ואוסקר גרסייה, ערן זהבי שבר שתיקה. חשבת שהוא מאמןאת אישתך הוא מזיין שהוא התחיל איתה היא לא אמרה לו די ואוסקר מזיין את שיתודה למתן נס על הסרטון :) הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏שי זהבי‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. באחת נכתב ערן זהבי סרטן, באחרת ערן זהבי מת. למה תמיד אומרים שאוסקר מזיין את שי אשתו של ערן זהבי?

גם שי הוכנסה בכוח לדרמה כשהדביקו לה רומן עם מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה.

אוסקר גרסיה, שכבר שמע על הסטטיסטיקות של השנים האחרונות, משדר ביטחון. חשבת שהוא מאמןאת אישתך הוא מזיין שהוא התחיל איתה היא לא אמרה לו די ואוסקר מזיין את שיתודה למתן נס על הסרטון :) כי אוסקר גרסיה זיין את שי זהבי ( אשתו של ערן). כמאמן, זכה גארסיה באליפות ישראל לעונת 2012/2013 עם קבוצת מכבי תל אביב, וכן באליפות. חלון העברות היה בעיצומו כשהשם החם שעלה בכדורגל הישראלי היה של ערן זהבי. השחקנים שלנו צריכים להביא 200 אחוז יכולת כדי לנצח, אמר המאמן, הם יודעים בדיוק מה הם צריכים לעשות. שי מתכוונת לשמועה שנפוצה על אודותיה לפני שנתיים, שלפיה ניהלה רומן עם אוסקר גרסיה, מאמנו של בעלה, שבעקבותיו עזב גרסיה את ישראל. היא היתה רגילה לשמועות מסוג זה. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏שי זהבי‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. שי זהבי והחולצה השקופה (רפי דלויה) שי וערן המקסימים (רפי דלויה) כוכב גוואנגז'ו הפתיע כשהגיע לפרגן עם אשתו שי שבחרה בחולצה שקופה למדי ממנה בצבץ החזה שלה! אוסקר גרסיה, פרשן וואלה יורו, על משחק ההגנה הכי טוב בטורניר, הקרב הכי מרגש עד כה ודאגה לקראת המשחק ביום ראשון, בו יפגשו שני סגנונות זהים. ואם מאז שזהבי חזר יש תקופה אחת שבה נראה רדום יותר, יבש יותר, זה בקיץ האחרון. זהבי הביע תמיכה במפגינים הפוקדים בשעה זו את הרחובות, במחאה על אוזלת היד בטיפול בהלומי קרב ובנכי צהל:

שי זהבי, רעייתו של ערן זהבי, התייחסה היום (שבת) לראשונה למעצרו של השחקן, ותקפה בחריפות את השכנים שהתלוננו והובילו לתקרית שי זהבי. הדברים האלה ישבו לו על הלב אחרי שבועות בהן רצו שמועות על היחסים בין ערן זהבי ואוסקר גרסייה, ערן זהבי שבר שתיקה.

Posting Komentar

0 Komentar